Sider

mandag den 6. januar 2014

Instagram

Først vil jeg gerne sige godt nytår til alle jer der læser med.
Jeg har et nytårsfortsæt for bloggen - udgive flere indlæg om alt hvad der foregår af kreative ting herhjemme, det være sig hvad jeg får syet, strikket og hæklet, men bestemt også hvad der ellers foregår af gør-det-selv projekter herhjemme. Jeg håber jeg kan leve op det!

Når det er sagt, så har mange syprojekter i hovedet til Bullerbassen som jeg godt kunne tænke mig at få lavet her i januar. Til februar er min barsel nemlig slut - og spørg lige om jeg har ondt i maven over at der kun er en måned tilbage, uf!
Nå, men tænker at det nok ikke er symaskinen der for første prioritet på min tid når jeg kommer hjem fra arbejde - ihvertfald ikke i det første stykke tid :)

Udover syprojekter har jeg også planer om at strikke en cardigan til mig selv, samt hækle en puf og et slumretæppe til sofahjørnet herhjemme. Så følg med her bloggen.

Nå så tilbage til det som indlægget egentlig skulle handle om. Jeg er nemlig kommet på instagram langt om længe, og jeg må indrømme at jeg er lidt solgt i idéen. Hvis man har lyst til at følge mig og glimt fra min hverdag, kan jeg følges på @chavmand.

Og så lige et snapshot af glimt fra de sidste par dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar